Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

visszakerestem az első évzáró estét és a csóktectedraga csókot...........

aztán találtam mást is....

ezt írtad 2010. decemberében....

12.09. legszebb első szerelmi vallomásod

szóval Drága Csillámka!

vissza a hegekre, miután készen vannak a szendvicsek és a tea is elkészült:)
mint ahogy elmondtam én egyet láttam rajtad, nem tudom hol van a többi és milyenek, de most nem is érdekelnek, nem hiszem, hogy zavarának. de nem tudom,

nem tudom milyen töltött káposztát főzöl, d e most nem is érdekel,

nem tudom, szereted e a halat, a vörös bort, de nem érdekes,

nem tudom, hogy anyukám hogy fogadna, kijönnél e vele, milyen kapcsolatod lenne a sógornőmmel, másik öcsém elvált, a felesége Bernadett volt:) de ez most nem számit:)

nem tudom, hogy anyukád, aki nekem csak Marika, milyen véleménnyel lenne rólam, de nem is érdekel most.

nem tudom, hogy ha ülünk édes kettesben valahol és te fingasz egyet, az zavarna-e? nem tudom, de nem is érdekel.

nem tudom, ha rosszul érzed magad és nemes egyszerüséggel lehánysz, az zavarna e. nem tudom, és ez sem érdekel különösebben.

mert az érdekel, hogy megismerjük egymást, tiszteljük egymást, érezzük egymást és akkor a többi kérdésre jön a válasz magától

de a kérdéssorodra válaszolva, nem hiszem, hogy lenne olyan szituáció, hogy ne kivánnék szerelmeskedni Veled egy év mulva két év mulva öt év mulva, vagy tiz év mulva.

mert ilyen vagyok

most peddig megyek , mert holnapra , bocs mára még nem vettem elő ruhát és nagyon álmos leszek napközben

szeretlek

A bejegyzés trackback címe:

https://batoralom.blog.hu/api/trackback/id/tr845702726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása