Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

50.

 2018.02.14. 00:00

első születésnapi ajándékod tőlem a blog volt:)

Tamás, stílusosan zárom, életem egyik legodaadóbb ajándékát, aminél talán a hajós képeden dolgoztam hasonló szenvedéllyel. Azt mondtad életed ajándéka, mert az időmet adtam neked. Nem a pénzről szólt, vagy személytelenségről.

A blogot, első születésnapodra hoztam létre, 2011 január 14-én, kereken egy hónapig írtam. Célja az volt, hogy megörökítsem különleges és gyönyörű szerelmünket és bebizonyítsam mennyire jó ember vagy és boldoggá tudtál tenni nagyon. 

Egy éve leírtam, szerettem volna melletted állni születésnapodon, a levél itt van nálam elhoztam. Kértem nézzünk előre, ne a sérelmeken lovagoljunk. Nem sikerült.

Minden február 14-e nem csak a születésnapod, hanem Valentin miatt is gyönyörű volt. A legszebb 2014-ben volt:) A gyűrűs-bürüs,  amikor megkaptam a Thomas Sabo végtelen gyűrűjét, amit a mai napig minden nap viselek. Attól a naptól nem voltam gyűrűtlen menyasszony. Nem látványos, a történetét én tudom, szeretem.

Bántott amikor azt írtad november 24-én, amikor mosolyogva kértem, gondoljunk szeretettel a napra, hogy egész addig megtetted míg volt jelentősége. A napot te tetted piros betűssé a továbbiakra. Én ettől nem térek el.  A 24-ék sok boldog napot hoztak, amit én nem fogok megtagadni, mindig szeretettel fogok rá gondolni. 

A szomorú részeket felejtem, hiszen a mérleg a jó dolgok felé billen, ez a legkevesebb amivel mi mindig tartozni fogunk egymásnak.

Boldog születésnapot Tamás.

Köszönök mindent, amivel akár az én, akár a gyermekeim életét boldoggá tetted!

Kérlek, olvasd el a hivatkozást, mosolyogj te is milyen aranyosak voltunk 7 évvel ezelőtt:)

Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://batoralom.blog.hu/api/trackback/id/tr6613666794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása